«Այժմ էլ նոր իշխանություններից ենք պահանջելու»

Պարզվում է՝ Երևանի նոր իշխանությունների կարծիքով, տրանսպորտային ցանցի խնդիրները դեռ երկար ժամանակ չեն լուծվելու: Եվ ամենահետաքրքիրն այն է, որ այդպես էլ չեն մեկնաբանում, թե ինչու է այդ աստիճան անհնարին դարձել Երևանի ներքաղաքային տրանսպորտային ցանցի հարցը լուծելը: «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» հասարակական կազմակերպության նախագահ Բաբկեն Պիպոյանը, ով նաև տրանսպորտի հարցերն ուսումնասիրող հանձնաժողովի անդամ է, ինքն էլ չգիտի, թե առաջարկվող տարբերակում քաղաքային նոր իշխանություններն ինչ խնդիր են տեսել, որի պատճառով որոշել են հարցը 2–ից 4 տարով հետաձգել:

«Սա խայտառակություն է, քանի որ արդեն իսկ իրականացվել է մեծածավալ աշխատանք, որի արդյունքում տրվել են համակարգային լուծումների 90 տոկոսից ավելիի պատասխանները: Եվ եթե անգամ այստեղ կան թերություններ, ապա հարկավոր է դրանք վերացնել, ոչ թե ընդամենը մեկ թերություն նկատել ու նոր հեծանիվ հորինելու մասին մտածել: Այստեղ ամեևին էլ էական չէ, թե այդ աշխատանքը կարելի էր, թե չէր կարելի ավելի մատչելի գնով իրականացնել, բայց փաստացի այդ ծրագիրը կազմվել է, որի վրա մոտ 850 հազար դոլար գումար է ծախսվել: Այս պարագայում ինձ հետաքրքրում է, թե ո՞ր փորձագետն է իրեն ավելի լավ մասնագետ համարում, որ կարող է ավելի լավ կատարել այն հսկայածավալ աշխատանքը, որն արդեն իսկ իրականացված է»,– ասաց Բաբկեն Պիպոյանը:

Ի դեպ, նշենք, նաև, որ մոտ 1 միլոն դոլարանոց այս ծրագրում ներգրավված են եղել Երևանի քաղաքապետարանի, այլ պետական հաստատությունների և քաղհասարակության ներկայացուցիչներ, որոնք ծրագրի վրա աշխատել են առանց որևէ ֆինանսավորում ստանալու: Այսինքն, նշված գումարից բացի այդ փաթեթի աշխատանքներն իրականացնելու համար ծախսվել են նաև հանրային ռեսուրսի ջանքերն ու հնարավորությունները, որոնք առանց ֆինանսական աջակցության են ներգրավվել այդ աշխատանքային խմբում: Եվ այս պարագայում ջուրը նետել ամեն ինչ և հայտարարել, որ այն պիտանի չէ, քանի որ թերություններ ունի, համաձայնեք, որ լուրջ մոտեցում չէ:

«Ինձ համար հասկանալի չէ, թե ինչ թերություններ են հայտնաբերվել, որ դրանք չեն կարող շտկվել: Իսկ եթե իսկապես փաթեթը լավը չէ, ապա հարկավոր է հետ կանչել այն գումարը, որը ծախսվել է այդ ծրագրի մշակման վրա: Քննարկումների ժամանակ ես դեմ էի աշխատանքի տեմպերին, ես կողմ էի ավելի լավ մոդելի մշակմանը, բայց իմ խնդիրը ոչ թե հետ, այլ առաջ նայելն է: Եթե համակարգը տարեսկզբից ներդրվեր, այսօրվա դրությամբ մենք արդեն իսկ ավելի լավ տրանսպորտային համակարգ կունենայինք: Բայց ներկայիս իշխանությունները նման մոտեցում ցուցաբերելով՝ խնդիրն ավելի հետ են տանում, որի իմաստը ինձ համար, անկեղծ ասած, հասկանալի չէ»,– ասաց Բ. Պիպոյանը:

Նախագծով առաջարկվում է նոր երթուղային ցանց ներդնել, որը պետք է նոր միասնական օպերատորով գործեր, իսկ բիզնեսը պարտավոր էր հաշվի նստել այդ իրողության հետ: Բայց, եթե այսօրվա դրությամբ բիզնեսը կարողացել է ներկա իշխանություններին «համոզել», որ իրենք ավելի ուժեղ են, ապա հարկավոր է պարզաբանել, որ սպառողների համար էլ պարզ լինի, թե ինչու քայքայված տրանսպորտային ցանցը չի փոխարինվում նորով և ինչո՞ւ տրանսպորտի արդիականացման ծրագիրը չի ներդրվում:

«Քաղաքապետարանը պետք է հնչեցնի իր տեսակետը, թե ինչու չի ցանկանում իրականացնել այդ ծրագիրը, քանի որ 2 կամ 4 տարի հարցը հետաձգելը խայտառակություն է: Նման բան ասողն անուղղակի ընդունում է, որ ինքը չի հասկանում և չի պատկերացնում խնդրի կարևորությունը, քանի որ 2–4 տարում էլ ավելի բարդ վիճակի մեջ կհայտնվի տրանսպորտային ցանցը: Դա նշանակում է նաև, որ առնվազն այդքան տարի գործող տրանսպորտային ցանցով պետք է կարողանան սպասարկում իրականացնել: Այսինքն, ստացվում է, որ գործող բիզնեսը պետք է նորից ներդրում անի, իսկ այդ պարագայում արդեն բիզնեսը իշխանություններին կստիպի ոչինչ չանել, մինչև կատարված ներդրումները հետ գան: Մեր այսօրվա քաղաքային իշխանությունները պետք է նվազագույնը կա՛մ այսքանը հասկանան և նման հայտարարություններ չանեն, կա՛մ հիմնավորեն, թե ինչո՞ւ են այդպես կարծում»,– ասաց Բ. Պիպոյանը:

Կազմակերպության ղեկավարը նշեց նաև, որ քաղաքապետարանի պատասխանատուներն այս ընթացքում նույնիսկ ծրագրի աշխատանքային խմբին չեն հրավիրել քննարկումների, որը կօգներ իշխանություններին շատ հարցերի մասին պարզաբանումներ ստանալ: Ի դեպ, առաջին դեպքը չէ, երբ պատասխանող կողմը հանրային օղակներից հնչեցվող հարցերին պաշտոնապես չի արձագանքում և մեկնաբանություն չի ներկայացնում: Սա նույնպես մտահոգություններ է առաջացնում:

«Մեր նպատակը ոչ թե չարախնդալն է, այլ պրոբլեմը հասկանալն ու օգնելը: Եվ խնդիրն այն է, որ քաղաքային իշխանությունները պարտավոր են բաց և թափանցիկ աշխատել, փորձել իրենց դիրքորոշումները հիմնավորել և առնվազն պատրաստ լինել պատասխանել բոլոր հարցերին: Այս հարցը եղել և շարունակում է հանրային դաշտում մնալ և այս հարցում մեր պայքարը ոչ թե սկսվել է իշխանափոխությունից հետո, այլ վաղուց՝ հանուն լավ տրանսպորտային համակարգ ունենալու: Եվ այն, ինչ պահանջում էինք նախկին իշխանություններից, այժմ շարունակելու ենք պահանջել նոր իշխանություններից: Իսկ բոլոր նրանք, ովքեր Տարոնի գծի մասին չէին լսել, ու հիմա դրա կեսի մասին իմացել են, իրենց չպետք է իրավունք վերապահեն չպատասխանել այն մարդկանց հարցերին, ովքեր տարիներ շարունակ խորապես ուսումնասիրել են այս խնդիրը և հստակ ասելիք ունեն»,– ասաց Բ. Պիպոյանը:

ԼՂ հակամարտության հրադադարի հաստատման 25-ամյակին նվիրված միջոցառում ԱՄՆ Կոնգրեսում «Խուլերի միավորման» շենքի դիմացից ոստիկանները բողոքող քաղաքացիների են բերման ենթարկել․ ինչու էին կրքեր բորբոքվել Եթե դուք սա համարում եք հեղափոխություն, տղերք ջան, ապա ամեն հարցում հեղափոխություն արեք Արարատում նախկին ամուսնու կողմից դանակահարված կինը մահացավ․ նա չորս երեխաների մայր էր Դատարանների արգելափակումով հարյուրավոր քաղաքացիների իրավունքներ ոտնահարվեցին. դատավոր Զարուհի Նախշքարյան Դավիթ Տոնոյանը ներկա է եղել զինծառայողների նորակառույց բնակելի շենքի բացմանը Արարատի ոստիկանները ապօրինի պահվող ինքնաձիգ եւ հրացան են հայտնաբերել Ոստիկանական գործողությունների շնորհիվ է հնարավոր եղել ապահովել իշխանության անցնցում փոխանցումը. Լեւոն Երանոսյան «Այս ճա­նա­պար­հը ոչ մի տեղ չի տա­նում». քաղտեխնոլոգ Հերթով բացահայտվում են իրական հակահեղափոխական ուժերը ԿԳՆ-ն ահազանգ է ստացել 1-ին դասարանցիների ընդունելության գործում արհեստական խոչընդոտների մասին Հե­ղա­փո­խա­կա­նու­թյուն՝ առանց ռա­ցի­ո­նա­լիզ­մի Մխիթարյանը չի մեկնի Բաքու. պաշտոնական Ի՞նչ եկամուտ և դրամական միջոց է հայտարարագրել Արթուր Դավթյանը Ադրբեջանը գնել է իսպանական Lanza ռադարներ. «Ռազմինֆո»
Ամենաընթերցված
Սերգո Երիցյանի դատավոր որդին խորհուրդ է տալիս վախի... Ես խղճում եմ Քոչարյանին Պարոն մարզպետ Դուք պատկերացնում եք քա՞նի միլիոն դո... Պիտի հիասթափեցնեմ պարոն Մարուքյանին․ Լիլիթ Մակունց... Հմայակ Հովհաննիսյանին օգտագործում են, ով ոնց կամեն... Ցեմենտը Հայաստանի համար ռազմավարական նշանակություն... Եթե հարաբերականորեն մոտենանք ՔՈ գործունեությանը, ա... Փաստորեն, ըստ ՔՈ կուսակցության տրամաբանության՝ ժող... ՔՈ-ի մոտ չի ստացվում քաղաքական դիմագիծ ձեռք բերել.... «Քաղաքացու որոշում» կուսակցության դիմումն անգրագետ... «Իմ քայլի» պատգամավորները աշխատող ուսանողների ուսմ... Գ. Ծառուկյանի կառուցած տեքստիլ արտադրության գործար... Տեքստիլ արդյունաբերության ճյուղի զարգացման ակունքն... «Իմ քայլը» խմբակցության իմ որոշ գործընկերներ աչքի ... Մեր ազգի խնդիրը միայն մենք կարող ենք լուծել, ուրիշ... Ի՞նչ հետին նպատակով է Հրանտ Բագրատյանը քծնում «ԱրարատՑեմենտ»-ի բաժնետոմսերի մասնավորեցման մանրամ... Հ. Գևորգյանը քողարկելով Կառավարության որոշման մանր... Հայկ Գևորգյանի «ԱրարատՑեմենտի» մասին արած պնդումնե... ԱրարատՑեմենտ գործարանի վերաբերյալ Հայկ Գևորգյանի հ...
website by Sargssyan