Պաղեստինի մշակութային ժառանգությունից խեր-խաբար չկա. ԱԳՆ ամպագոռգոռ հայտարարության հետքերով Ballon d’Or 2025․ տարվա լավագույն դարպասապահի հավակնորդները Գազ չի լինելու օգոստոսի 8-ին Զանգը հեռվից է քաղցր հնչում, կամ՝ դուրս գալն ի՞նչ կարժենա Գերի ընկած սպան ասել է, որ հանձնվել է՝ պահելու համար սիրած աղջկան տված խոստումը Պետությունը ոչ թե իշխանությունն է, այլ ազգը, ժողովուրդը. Արմեն Մանվելյան Մեզ ասում են` ոչ թե պատերազմի պատրաստվեք, այլ փորներդ կուշտ լցրեք. Ավետիք Քերոբյան Եթե միջանցքի մասով զիջում եղավ, Հայաստանը վերջնարդյունքում վերանալու է «Ի՞նչ փաստաթղթեր կստորագրվեն»․ լրագրողը Սպիտակ տնից մանրամասներ է հայտնել Արտակարգ դեպք, Աճառյան փողոցում «ՎԱԶ 2104» է այրվել․ Shamshyan


«Այժմ էլ նոր իշխանություններից ենք պահանջելու»

Header

Պարզվում է՝ Երևանի նոր իշխանությունների կարծիքով, տրանսպորտային ցանցի խնդիրները դեռ երկար ժամանակ չեն լուծվելու: Եվ ամենահետաքրքիրն այն է, որ այդպես էլ չեն մեկնաբանում, թե ինչու է այդ աստիճան անհնարին դարձել Երևանի ներքաղաքային տրանսպորտային ցանցի հարցը լուծելը: «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» հասարակական կազմակերպության նախագահ Բաբկեն Պիպոյանը, ով նաև տրանսպորտի հարցերն ուսումնասիրող հանձնաժողովի անդամ է, ինքն էլ չգիտի, թե առաջարկվող տարբերակում քաղաքային նոր իշխանություններն ինչ խնդիր են տեսել, որի պատճառով որոշել են հարցը 2–ից 4 տարով հետաձգել:

«Սա խայտառակություն է, քանի որ արդեն իսկ իրականացվել է մեծածավալ աշխատանք, որի արդյունքում տրվել են համակարգային լուծումների 90 տոկոսից ավելիի պատասխանները: Եվ եթե անգամ այստեղ կան թերություններ, ապա հարկավոր է դրանք վերացնել, ոչ թե ընդամենը մեկ թերություն նկատել ու նոր հեծանիվ հորինելու մասին մտածել: Այստեղ ամեևին էլ էական չէ, թե այդ աշխատանքը կարելի էր, թե չէր կարելի ավելի մատչելի գնով իրականացնել, բայց փաստացի այդ ծրագիրը կազմվել է, որի վրա մոտ 850 հազար դոլար գումար է ծախսվել: Այս պարագայում ինձ հետաքրքրում է, թե ո՞ր փորձագետն է իրեն ավելի լավ մասնագետ համարում, որ կարող է ավելի լավ կատարել այն հսկայածավալ աշխատանքը, որն արդեն իսկ իրականացված է»,– ասաց Բաբկեն Պիպոյանը:

Ի դեպ, նշենք, նաև, որ մոտ 1 միլոն դոլարանոց այս ծրագրում ներգրավված են եղել Երևանի քաղաքապետարանի, այլ պետական հաստատությունների և քաղհասարակության ներկայացուցիչներ, որոնք ծրագրի վրա աշխատել են առանց որևէ ֆինանսավորում ստանալու: Այսինքն, նշված գումարից բացի այդ փաթեթի աշխատանքներն իրականացնելու համար ծախսվել են նաև հանրային ռեսուրսի ջանքերն ու հնարավորությունները, որոնք առանց ֆինանսական աջակցության են ներգրավվել այդ աշխատանքային խմբում: Եվ այս պարագայում ջուրը նետել ամեն ինչ և հայտարարել, որ այն պիտանի չէ, քանի որ թերություններ ունի, համաձայնեք, որ լուրջ մոտեցում չէ:

«Ինձ համար հասկանալի չէ, թե ինչ թերություններ են հայտնաբերվել, որ դրանք չեն կարող շտկվել: Իսկ եթե իսկապես փաթեթը լավը չէ, ապա հարկավոր է հետ կանչել այն գումարը, որը ծախսվել է այդ ծրագրի մշակման վրա: Քննարկումների ժամանակ ես դեմ էի աշխատանքի տեմպերին, ես կողմ էի ավելի լավ մոդելի մշակմանը, բայց իմ խնդիրը ոչ թե հետ, այլ առաջ նայելն է: Եթե համակարգը տարեսկզբից ներդրվեր, այսօրվա դրությամբ մենք արդեն իսկ ավելի լավ տրանսպորտային համակարգ կունենայինք: Բայց ներկայիս իշխանությունները նման մոտեցում ցուցաբերելով՝ խնդիրն ավելի հետ են տանում, որի իմաստը ինձ համար, անկեղծ ասած, հասկանալի չէ»,– ասաց Բ. Պիպոյանը:

Նախագծով առաջարկվում է նոր երթուղային ցանց ներդնել, որը պետք է նոր միասնական օպերատորով գործեր, իսկ բիզնեսը պարտավոր էր հաշվի նստել այդ իրողության հետ: Բայց, եթե այսօրվա դրությամբ բիզնեսը կարողացել է ներկա իշխանություններին «համոզել», որ իրենք ավելի ուժեղ են, ապա հարկավոր է պարզաբանել, որ սպառողների համար էլ պարզ լինի, թե ինչու քայքայված տրանսպորտային ցանցը չի փոխարինվում նորով և ինչո՞ւ տրանսպորտի արդիականացման ծրագիրը չի ներդրվում:

«Քաղաքապետարանը պետք է հնչեցնի իր տեսակետը, թե ինչու չի ցանկանում իրականացնել այդ ծրագիրը, քանի որ 2 կամ 4 տարի հարցը հետաձգելը խայտառակություն է: Նման բան ասողն անուղղակի ընդունում է, որ ինքը չի հասկանում և չի պատկերացնում խնդրի կարևորությունը, քանի որ 2–4 տարում էլ ավելի բարդ վիճակի մեջ կհայտնվի տրանսպորտային ցանցը: Դա նշանակում է նաև, որ առնվազն այդքան տարի գործող տրանսպորտային ցանցով պետք է կարողանան սպասարկում իրականացնել: Այսինքն, ստացվում է, որ գործող բիզնեսը պետք է նորից ներդրում անի, իսկ այդ պարագայում արդեն բիզնեսը իշխանություններին կստիպի ոչինչ չանել, մինչև կատարված ներդրումները հետ գան: Մեր այսօրվա քաղաքային իշխանությունները պետք է նվազագույնը կա՛մ այսքանը հասկանան և նման հայտարարություններ չանեն, կա՛մ հիմնավորեն, թե ինչո՞ւ են այդպես կարծում»,– ասաց Բ. Պիպոյանը:

Կազմակերպության ղեկավարը նշեց նաև, որ քաղաքապետարանի պատասխանատուներն այս ընթացքում նույնիսկ ծրագրի աշխատանքային խմբին չեն հրավիրել քննարկումների, որը կօգներ իշխանություններին շատ հարցերի մասին պարզաբանումներ ստանալ: Ի դեպ, առաջին դեպքը չէ, երբ պատասխանող կողմը հանրային օղակներից հնչեցվող հարցերին պաշտոնապես չի արձագանքում և մեկնաբանություն չի ներկայացնում: Սա նույնպես մտահոգություններ է առաջացնում:

«Մեր նպատակը ոչ թե չարախնդալն է, այլ պրոբլեմը հասկանալն ու օգնելը: Եվ խնդիրն այն է, որ քաղաքային իշխանությունները պարտավոր են բաց և թափանցիկ աշխատել, փորձել իրենց դիրքորոշումները հիմնավորել և առնվազն պատրաստ լինել պատասխանել բոլոր հարցերին: Այս հարցը եղել և շարունակում է հանրային դաշտում մնալ և այս հարցում մեր պայքարը ոչ թե սկսվել է իշխանափոխությունից հետո, այլ վաղուց՝ հանուն լավ տրանսպորտային համակարգ ունենալու: Եվ այն, ինչ պահանջում էինք նախկին իշխանություններից, այժմ շարունակելու ենք պահանջել նոր իշխանություններից: Իսկ բոլոր նրանք, ովքեր Տարոնի գծի մասին չէին լսել, ու հիմա դրա կեսի մասին իմացել են, իրենց չպետք է իրավունք վերապահեն չպատասխանել այն մարդկանց հարցերին, ովքեր տարիներ շարունակ խորապես ուսումնասիրել են այս խնդիրը և հստակ ասելիք ունեն»,– ասաց Բ. Պիպոյանը:

Դատարանը մերժել է Աղվան Արշակյանի պաշտպանների միջնորդությունը՝ անընթեռնելի և անորակ փաստաթղթերի հիմքովԽաղաղության երաշխավորը Հարավային Կովկասում միշտ եղել է Ռուսաստանը, ոչ թե ԱՄՆ-ը. Մհեր ԱվետիսյանՊաղեստինի մշակութային ժառանգությունից խեր-խաբար չկա. ԱԳՆ ամպագոռգոռ հայտարարության հետքերով Հալաբյան փողոցի շենքերի մոտ ենթակայան է այրվումԲարով վայելի, ուրախ ենք. «Նարեկածին»–ը հետ չի պահանջի 19-րդ դարի Վանի կուժը, որն իր հետ տարել է Ջենիֆեր ԼոպեսըBallon d’Or 2025․ տարվա լավագույն դարպասապահի հավակնորդներըԳազ չի լինելու օգոստոսի 8-ին Զանգը հեռվից է քաղցր հնչում, կամ՝ դուրս գալն ի՞նչ կարժենա Գերի ընկած սպան ասել է, որ հանձնվել է՝ պահելու համար սիրած աղջկան տված խոստումը Պետությունը ոչ թե իշխանությունն է, այլ ազգը, ժողովուրդը. Արմեն Մանվելյան Մեզ ասում են` ոչ թե պատերազմի պատրաստվեք, այլ փորներդ կուշտ լցրեք. Ավետիք ՔերոբյանԵթե միջանցքի մասով զիջում եղավ, Հայաստանը վերջնարդյունքում վերանալու է «Ի՞նչ փաստաթղթեր կստորագրվեն»․ լրագրողը Սպիտակ տնից մանրամասներ է հայտնել Արտակարգ դեպք, Աճառյան փողոցում «ՎԱԶ 2104» է այրվել․ Shamshyan Գիտնականները ստեղծել են բազմագույն արևային վահանակներ. Ի՞նչ նպատակով և ինչպես են դրանք աշխատում Լոռիում երեխաները փակել են հարսանիքի շարասյան ճանապարհը, այնուհետև գումարը կիսելու հարցի շուրջ առաջացած վիճшբшնության ժամանակ նրանցից մեկը դшնшկով hшրվածել է մյուսին ԶՊՄԿ-ն տեղադրել է Հայաստանում առաջին լանջային ռադարըՕդի ջերմաստիճանը զգալի կնվազի Ալիեւը ժամանել է Վաշինգտոն․ նաև եռակողմ հանդիպում կլինի Թրամփի և Փաշինյանի մասնակցությամբ ՆԳՆ․ գործարկվելու են էլեկտրական շչակներ Հող և ինքնիշխանություն` թղթի դիմաց. Մենուա ՍողոմոնյանՖասթ Բանկը տեղաբաշխում է դրամային և դոլարային պարտատոմսեր «Սուրբ Հովհաննես» մատուռի մոտ քաղաքացին ընկել և վնասել է ոտքը. մոտ 300 մ պատգարակով իջեցրել և մոտեցրել են շտապօգնությանը 64-ամյա տղամարդու բակում հայտնաբերվել է կանեփի 402 թուփ Ողբերգական դեպք, դպրոցում երկաթե կոնստրուկցիաները թափվել են աշխատակցի վրա, ով հետո մաhացել է․ Shamshyan Ավտոճանապարհները՝ ՀՀ տարածքում Իջևանում հնդիկ աշխատողները փակել էին միջպետական ճանապարհը․ բողոքի պատճառը չվճարվող աշխատավարձն է (տեսանյութ) Երեխայի խնամքի նպաստի և դրամական աջակցության վճարման գործընթաց է մեկնարկել Ռուսաստանը կշարունակի մարդասիրական օգնությունը Արցախից տեղահանված մեր հայրենակիցներին ՀՖՖ-ն փորձում է ապահովագրվել քննադատություններից Վաշինգտոնյան հանդիպումը լուրջ մտահոգություններ է առաջացրել Կոռուպցիոն մեխանիզմ՝ Լոպեսի համերգի միջոցով Ի՞նչ վիճակում են Երևանում ավտոմեքենայի պայթյունից տուժած ընտանիքի անդամները ԶՊՄԿ ընկերության աջակցությամբ իրականացվող հարյուրավոր նախագծերից ամենաշատը մեզ հպարտանալու առիթ տալիս են երեխաների և պատանիների առողջ ապրելակերպին նպաստող ձեռնարկներըՓաշինյանը լուռ է, բայց ձեռք չի քաշել եկեղեցու դեմ հարձակման գաղափարից Ֆասթ Բանկը մեկնարկում է Fast Start որակավորման ծրագրի հերթական դասընթացները 2025 թվա­կանի սեպտեմբերի 15-ից դեկտեմբերի 15-ը ներառյալ հայտարարվում է պահեստա­զորայինների վարժական հավաքներԽոշոր վթար, բախվել են «ՎԱԶ 2106» ու «ԳԱԶել», փլուզվել է դերասան Վաչե Թովմասյանի տատի տան պարիսպը, վիրավnրներ կան․ Shamshyan Արտակարգ դեպք Լոռիում, 2,5 տարեկան երեխան հենվել է լուսամուտի ցանցին և ընկել․ Shamshyan Հայ Առաքելական Եկեղեցին ընդդիմություն չէ, այլ հայ ազգի ոգինԵրբ բանակցում են առանց քեզ․ Հայաստանի ճակատագիրը՝ օտար սեղաններին. «Փաստ» Ջուր չի լինի մի քանի ժամ Փաշինյանն ու Ալիևը ուրբաթ օրը Վաշինգտոնում Թրամփի միջնորդությամբ խաղաղություն բառը պարունակող թուղթ են ստորագրելու․ ՍողոմոնյանՆիկոլի անունը մի տվեք, նա սատանա է. քաղաքացիներԱյսօր Սուրբ նախահայրերի հիշատակության օրն էՏան տարբեր սենյակներում գազի բալոններից տեղի է ունեցել արտահոսք. մանրամասներ Ներքին Չարբախի հրդեհից Բախվել են «Dodge»-ը և «Nissan»-ը. կան հոսպիտալացվածներ Դոլարն ու ռուբլին էժանացել են․ փոխարժեքն՝ այսօր Արարատ Միրզոյանը Նիկոլ Փաշինյանի պատվիրակության կազմում կգտնվի Վաշինգտոնում Արտակարգ դեպք՝ Երևանում, պայթյուն-բռնկում «Kia Forte»-ում, 6 վիրավnրներից 3-ը երեխաներ են. Shamshyan
Ամենադիտված