1 օրում ամսական նորմայի չափ տեղումներ. ձյան ծածկի բարձրությունը կազմում է 30 սմ Վրաստանից դեպի Հայաստանի սահման տանող ճանապարհը բացվել է բեռնատարների համար Ընկերոջս հետ դեռ չեմ խոսել. Հովիկ Աղազարյան ՀՀ ԱԳՆ-ն ողջունում է Լիբանանի և Իսրայելի միջև հրադադարի համաձայնությունը Պետպատվերի շրջանակում հղիների նախածննդյան հսկողության պարտադիր հետազոտությունների ծավալն ընդլայնվել է Նոր Խարբերդի 17-ամյա բնակչի սպանության վարույթով 4 անձ կալանավորվել է, մեկի նկատմամբ հայտարարվել է հետախուզում Թմրամիջոց 18-ամյա երիտասարդի մոտ. «անձնական օգտագործման համար է» (տեսանյութ) Լեհաստանի նախագահը Երասխում հանդիպել է ԵՄ առաքելության լեհ դիտորդների հետ Արարատ Միրզոյանը կայցելի Ֆինլանդիա Արագածոտնի և Լոռու մարզերում 300-ից ավելի ավտոմեքենաներ հայտնվել են ճանապարհին ու չեն կարողանում տեղաշարժվել


Բա­ցի նոր ճա­նա­պարհ­նե­րի տնտե­սա­կան էֆեկ­տից, կա­ռա­վա­րու­թյու­նը չի մո­ռա­նում նաև PR բա­ղադ­րի­չի կա­րև­ո­րու­թյան մա­սին

Միջազգային

russian.eurasianet.org-ը «Հայաստանը հույս ունի, որ նոր ճանապարհները կբերեն բարգավաճում» վերնագրով հոդվածում գրում է, որ Հայաստանի նոր կառավարությունը առաջնահերթ ուշադրություն է դարձնում երկրի գլխավոր մայրուղիների շինարարությանը: 

Թբիլիսիում ասպիրանտուրայում սովորող Արփի Գաբրիելյանը հաճախ է երթուղային տաքսիներով ուղևորվում Երևանից Թբիլիսի: 

Ըստ նրա նկարագրության, ճանապարհի այն ժամանակվա վիճակը, հատկապես Վրաստանի հետ սահմանի հարավում գտնվող հայկական հատվածը «սարսափ» էր, և «մեքենան անընդհատ ցնցվում ու ճոճվում էր, և ամեն անգամ հաջորդ ուղևորությունը կատարելիս ինքը զայրացած էր՝ ինչու է միջազգային մայրուղին գտնվում այդ վիճակում»: 

Հունվարին Թբիլիսի վերադառնալիս Գաբրիել յանը հաճելիորեն զարմացել է: Ճանապարհը, որը նախկինում ավելի շատ փոսեր ուներ, քան ասֆալտ, այժմ հարթ է: 

Ըստ նրա, ներկայիս ճանապարհի համեմատությունը նախկինի հետ «երկինք ու գետին» է: «Նոր Հայաստանում» կատարված բոլոր փոփոխություններից առավել ուշագրավը, թերևս, նոր ճանապարհներն են: Երկար տարիներ երկրի մայրուղիները գտնվել են աղետալի վիճակում, նույնիսկ տեղական չափանիշներով: 

Իշխանությունները չեն ձգտել իրավիճակը բարելավել, իրական քայլեր չեն ձեռնարկվել, և եթե անգամ միջոցներ հատկացվել են, դրանք պարզապես թալանվել են: Նորերը, իշխանության գալով 2018 թվականի գարնանը, մայրուղիների վերանորոգումը դարձրել են առաջնահերթություն: 

Ճանապարհաշինության համար պատասխանատու գերատեսչությունից՝ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից Eurasianet.org- ին հայտնել են, որ 2019 թվականին 285 միլիարդ դրամի (60 միլիոն դոլար) արժողությամբ 335 կիլոմետր ճանապարհ է վերանորոգվել: 

2020 թվականին նախարարությունը ակնկալում է վերանորոգել ևս 500 կիլոմետր ճանապարհ: Ըստ տարածքային կառավարման նախարարի տեղակալ Բագրատ Բադալ յանի, «ճանապարհները երկրի զարկերակներն են, և դրանք ուղղակիորեն կապված են պետության տնտեսական զարգացման հետ»: 

Դեկտեմբերին վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը Ֆեյսբուքում գրել էր, որ անցել է Երևան-Թբիլիսի մայրուղու նոր հատվածով, և հիշել, որ 2018 թվականին վարորդները հրաժարվում էին Վրաստանից զբոսաշրջիկներ տեղափոխել Հայաստան՝ անմխիթար ճանապարհների պատճառով: 

Ըստ Փաշինյանի, ինքը «դրանից ամաչել» է, իսկ ներկայումս այդ ճանապարհը գտնվում է գերազանց վիճակում: Երևան-Թբիլիսի երթուղային միկրոավտոբուսի վարորդ Ալեք Ասատրյանը ևս շատ գոհ է: 

Ըստ նրա, «նախկինում ուղևորությունը տևել է հինգ ու կես, կամ անգամ վեց ժամ, իսկ այժմ՝ ընդամենը չորս ժամ, բացի դա, ուղևորության ժամանակը էլ ավելի կկրճատվի սահմանի մոտ ճանապարհի վերանորոգման ավարտից հետո»: 

Հաջորդը հերթում ևս մեկ միջպետական զարկերակ է, որը Երևանը կապում է հարավային հարևանի` Իրանի հետ: Այդ մայրուղին պետք է վերանորոգվեր Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ծրագրի շրջանակներում, որին աջակցում են միջազգային ֆինանսական կառույցները, և որը սկսվել է դեռևս 2012 թվականին: 

Ըստ պլանի, վերանորոգումը պետք է արդեն ավարտված լիներ, բայց իրականում 550 կիլոմետրից ընդամենը 31 կիլոմետրն է ծածկված նոր ասֆալտով:

 Իրավապահ մարմիններն արդեն իսկ իրականացնում են հետաքննություն այդ նախագծի իրականացման ընթացքում տեղի ունեցած մասշտաբային կոռուպցիայի վերաբերյալ: Ըստ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Բադալ յանի, ներկայումս այդ նախագծի իրականացման համար նոր կապալառու է փնտրվում, և ընտրությունը պետք է կատարվի մինչև հաջորդ տարի: 

Երկար տարիներ ձգված ճանապարհների վերանորոգման աշխատանքների պատճառով տուժածների թվում է Խաչիկյանների ընտանիքը Մեղրի քաղաքից, որը գտնվում է Իրանի հետ սահմանին: Նրանք ունեն պատմական տուն, որտեղ զբոսաշրջիկներին սենյակներ են վարձով տալիս: Կամ գոնե փորձում են դա անել: Ընտանիքի անդամներից մեկը՝ Շահանե Խաչիկյանը, Eurasianet.org- ին հայտնել է, որ քչերն են փորձում ավելի քան յոթ ժամ երթևեկելով՝ Երևանից հասնել Մեղրի: 

Ըստ նրա, «համացանցում մարդիկ տեսնում են իրենց հյուրատունը և ցանկություն հայտնում այցելել, բայց ի վերջո հասնում են միայն մինչև Կապան կամ Գորիս»: Մեղրին Հայաստանի ամենահարավային կետում է, և այնտեղ տանող ճանապարհը անվերջանալի լեռնային շրջադարձեր է, հետևաբար, ըստ Շահանեի, «թունելը շատ օգտակար կլիներ»: Նոյեմբերին կառավարությունը Եվրամիությունից 1,7 միլիոն եվրո դրամաշնորհ է ստացել այդ ճանապարհի կառուցման նախագիծ կազմելու համար, իսկ ընդհանուր ճանապարհի արժեքը գնահատվում է 1 միլիարդ դոլար: 

Ըստ Բադալ յանի, նախագիծը, շնորհիվ ութ կիլոմետրանոց թունելի, կնվազեցնի Սիսիան-Քաջարան քաղաքների միջև եղած հեռավորությունը՝ ներկա 120 կիլոմետրից հասցնելով 60 կիլոմետրի, իսկ թունելի կառուցումը կարժենա մոտավորապես 320 միլիոն դոլար: 

Նախարարությունն ակնկալում է 50 միլիոն դոլար ԵՄ դրամաշնորհ ստանալ, ինչպես նաև վարկեր վերցնել եվրոպական բանկերից: Ըստ Բադալյանի, նախատեսվում է կառուցել ևս մեկ թունել Քաջարանից Ագարակ, և այդ երկու նախագծերն իսկական խթան կհանդիսանան Հյուսիս-հարավ ճանապարհի շինարարության համար: Նա նաև նշել է, որ երբ կառուցվի նոր մայրուղին, հնարավոր կլինի մեկ օրում Երևանից Մեղրի հասնել և վերադառնալ:

 Բացի նոր ճանապարհների տնտեսական էֆեկտից, կառավարությունը չի մոռանում նաև PR բաղադրիչի կարևորության մասին: 2019 թվականի մարտին Փաշինյանը այցելել էր Արարատի մարզի Սիս քաղաք և խոստացել վերանորոգել գյուղի գլխավոր ճանապարհը: 

Երկու ամիս անց «Ազատություն» ռադիոկայանը գյուղում նկարահանումներ է իրականացրել 10-ամյա տղայի՝ Սամվելի հետ, որը մտահոգել է վարչապետին:

 Ըստ տղայի, «Նիկոլը խոստացել է, որ ճանապարհի կառուցումը կսկսվի անմիջապես, բայց չի արել դա»: Տղայի տեսանյութը դիտվող է դարձել հայկական սոցիալական ցանցերում, և ճանապարհը, ի վերջո, վերանորոգվել է: 

Դեկտեմբերի սկզբին Փաշինյանը գնացել է այդ գյուղ նոր ճանապարհը բացելու և Սամվելի հետ հանդիպելու համար: Բայց տղան թերահավատ է եղել: Ըստ նրա, «ինքը չգիտի ասֆալտի հաստության մասին և այլն, ժամանակը ցույց կտա»: 

 

1 օրում ամսական նորմայի չափ տեղումներ. ձյան ծածկի բարձրությունը կազմում է 30 սմ Վրաստանից դեպի Հայաստանի սահման տանող ճանապարհը բացվել է բեռնատարների համարԸնկերոջս հետ դեռ չեմ խոսել. Հովիկ Աղազարյան ՀՀ ԱԳՆ-ն ողջունում է Լիբանանի և Իսրայելի միջև հրադադարի համաձայնությունը Պետպատվերի շրջանակում հղիների նախածննդյան հսկողության պարտադիր հետազոտությունների ծավալն ընդլայնվել է Նոր Խարբերդի 17-ամյա բնակչի սպանության վարույթով 4 անձ կալանավորվել է, մեկի նկատմամբ հայտարարվել է հետախուզում Թմրամիջոց 18-ամյա երիտասարդի մոտ. «անձնական օգտագործման համար է» (տեսանյութ) Լեհաստանի նախագահը Երասխում հանդիպել է ԵՄ առաքելության լեհ դիտորդների հետԱրարատ Միրզոյանը կայցելի Ֆինլանդիա Արագածոտնի և Լոռու մարզերում 300-ից ավելի ավտոմեքենաներ հայտնվել են ճանապարհին ու չեն կարողանում տեղաշարժվել-16. եղանակը՝ առաջիկա օրերինՍև ուրբաթին ընդառաջ 80% զեղչ IDBank-ի Travel Card-ի սպասարկման համարԱկնթարթային idcoin Սեւ ուրբաթին ընդառաջ Խոսրովի անտառի տարածքում արտակարգ միջադեպ է տեղի ունեցել Գյումրիում 20 համարի երթուղայինը բախվել է ծառին, վիրավnրներ կան․ Shamshyan ՀԷՑ-ից տեղեկացնում են Հայաստանի Հանրապետությունն այս իշխանություններից մաքրելը սուրբ գործ է․ Նաիրի ՍարգսյանՓաշինյանը լուրջ բարդությունների է բախվել Գյումրիում Վթարային ջրանջատումներ Երևանում և մարզերում. «Վեոլիա Ջուր» ընկերությունը տեղեկացնում է Կոռուպցիան «պոզով-պոչով» չի լինում Լեհաստանի նախագահը Արևմուտքի զգուշացումներն է բերել Փաշինյանին Ֆասթ Բանկը վերաբրենդավորել է Աբովյան քաղաքում գործող մասնաճյուղը ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը նվազեցնում է վարկերի տոկոսադրույքները փոքր բիզնեսի համարՎերին Լարսում 570 հայկական բեռնատար է կուտակվել Հանքարդյունաբերությունը շատ մեծ դեր ունի Հայաստանի տնտեսության զարգացման գործում. Ներսես Կարամանուկյան Ճապոնիան նախատեսում է արևային ճկուն վահանակների լայնամասշտաբ կառուցում Եվս մեկ ծանր գիշեր. ինչ է հայտնում ՌԴ ՊՆ-ն ՔՊ-ի հետ ամեն ինչ պարզ է, նրանք Թուրքիայի օրակարգին ծառայող վարձկաններ են, պատրաստ են ցանկացած հակապետական ակտ վավերացնելու․ «Հայաքվե»Հերոսությունը մոռացության մատնելու, հերոսության մասին դատարկ, բայց նպատակային խոսույթ ձևավորելու պատճառների մասին. փաստերով«Ոչինչ հետ չես բերի, ոչ մի բան, ցավո՛ք»․ Շուշաննա Թովմասյանի գրառումը՝ եղբոր մահից հետո Ոչ մի օգտակար գործ չանելու համար ՀՀ ԱԳՆ-ին հատկացվել է շուրջ 17 միլիարդ 63 միլիոն դրամ․ Արտակ Զաքարյան Չարենցավանի տարածաշրջանում տեղ-տեղ մերկասառույց էՀզոր ցիկլոն ու ցուրտ օդային հոսանքներ՝ Հայաստանում. ինչ եղանակ է կանխատեսում Գագիկ Սուրենյանը Լարսը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար Տարադրամի փոխարժեքն՝ այսօրՉինական նոր հարվածը՝ Էրդողան-Ալիև-Նիկոլ եռյակին. Արմեն Աշոտյան Հայկական բարձրորակ ձուկն ու ձկնկիթը կարտահանվենԱրթուր Դավթյանը, Արթուր Ավետիսյանն ու Համլետ Մանուկյանը՝ մարմնամարզության առցանց մրցաշարի հաղթողներ «Օպերայի բակում». ուսուցողական հեքիաթ-պատումը Աստրալային գոտի կտեղափոխի գիրքն ընթերցողներին. Արմեն Գրիգորյան Քանի՞ օր երեխաները տանը կմնան Ամանորին. արձակուրդի օրերը հայտնի են Պարզվել է նոյեմբերի 24-ին Նոր Արեշում «Lexus»-ների հրկիզողի ինքնությունըԴպրոցում տղայիս 5 հոգով քաշելով տարել են զուգարան, հայհոյել են, ծեծել, ստորացրել․ տնօրենը հերքում էՀայաստանում ժողովրդավարություն չկա՞․ Հովհաննես ԻշխանյանԲաքվից և Երևանից ազդակներ են հղվում՝ որոշակի դադարից հետո բանակցությունները կշարունակվեն դեկտեմբերին 2020 թվականից հետո մենք իրավունք չունեինք այսպիսի խեղճուկրակ բյուջե ունենալ․ Նաիրի Սարգսյան Ամեն օր կոռուպցիայից ու կոռուպցիոն բացահայտումների մասին խոսացող իշխանությունն ամբողջովին թաթախված կոռուպցիոն տարբեր սխեմաների մեջ․ ՀովասափյանՍտեղծվել է COP 17 համաժողովի կազմակերպման կոմիտեն, հաստատվել է կազմըԿարբիում վթարի հետևանքով 5 վիրավnրներից մեկի կյանքը չի հաջողվել փրկել. Shamshyan Շատ հնարավոր է, որ դատախազը մտնի ԱԺ ինձ անձեռնմխելիությունից զրկելու. Հովիկ ԱղազարյանԻ՞նչ իրավիճակ է Լարսում
Ամենադիտված