ՀՀ օրենսդրության մեջ ներդրվում են «մայնինգ», «կրիպտոարժույթ», «բլոկչեյն» եզրույթները
HeaderՕրենքի իմաստով թվային ֆինանսական ակտիվի ստեղծում է համարվում կրիպտոակտիվի մայնինգը:
Նախագծի համաձայն՝ կրիպտոակտիվների ստեղծմամբ և պահպանմամբ իրավասու են զբաղվելու իրավաբանական և ֆիզիկական անձինք, ինչպես նաև անհատ ձեռնարկատերերը:
Ֆիզիկական անձանց կողմից իրականացվող մայնինգը, կրիպտոակտիվների պահպանումը և օտարումը չի համարվի ձեռնարկատիրական գործունեություն, եթե այն իրականացվի ինքնուրույն՝ առանց աշխատանքային կամ քաղաքացիաիրավական պայմանագրերի հիմքով այլ ֆիզիկական անձի կամ անձանց ներգրավման: Այս մասին հայտնում է Iravaban.net-ը։
Ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց, ինչպես նաև անհատ ձեռնարկատերերի կողմից թվային ֆինանսական ակտիվների ստեղծման և պահպանման գործունեության հետ կապված հարկային պարտավորությունների առաջացումը կորոշվի օրենքով սահմանված կարգով:
Գործարքների մասին տեղեկություն պարունակող թվային գրառումները կպահպանվեն թվային դրամապանակներում, որոնք կողմերի համար բացվում են Կենտրոնական բանկի նորմատիվ իրավական ակտով սահմանված կարգով:
Թվային դրամապանակը բացում է միայն դրա սեփականատիրոջ նույնականացման ընթացակարգը կատարումից հետո` «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:
Թվային դրամապանակի բացման, թվային գրառումների մասին տեղեկատվության պահպանման, վարման, փակման կարգը, ինչպես նաև թվային թղթապանակների պաշտպանության նկատմամբ ներկայացվող պահանջները կսահմանի Կենտրոնական բանկը:
Կրիպտոարժույթների օտարումն ու փոխանակումը, որպես հարկման օբյեկտ, կդիտարկվեն գույքային իրավունքների իրականացման տեսանկյունից:
Օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2020 թվականի հունվարի 1-ից:
Պատգամավորը հիմնավորման մեջ նշել է, որ «Թվային ֆինանսական ակտիվների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է թվային տեխնոլոգիաների զարգացման ընթացքով, այդ թվում ֆինանսական ոլորտում:
Նախագծով առաջարկվում է ամրագրել թվային տեխնոլոգիաների կիրառման արդյունքում ստեղծվող կրիպտոակտիվների, պահպանման և շրջանառման իրավակարգավորումները, ինչպես նաև դրա ստեղծման ընթացքում անձանց իրավասությունները:
Նախագծով սահմանվում է անձանց շրջանակը, որոնք կարող են զբաղվել թվային ֆինանսական ակտիվների գործարքներով, ինչպես նաև ամրագրվում են պայմաններ, որոնց առկայության դեպքում անձինք կարող են կրել հարկային պարտավորություններ: Օրենքի նախագծով առաջարկվում են վավերապայմաններ, որոնց պարագայում «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան կարող է իրականացվել համապատասխան անձանց նույնականացում:
Նախագծի մշակման ընթացքում ուսումնասիրվել է նշյալ ոլորտում Մեծ Բրիտանիայի, Իսրայելի, Ռուսաստանի Դաշնության, Բելառուսի փորձը, ինչպես նաև Եվրոպական միության հետազոտությունները: