Տրանսպորտի նախարարը «բզբզում է»
ՎերլուծությունԿապի և տրանսպորտի նախարար Վահան Մարտիրսյանը հարահանգել դադարեցնել Հյուսիս-Հարավ մայրուղու Թալին լանջիկ հատվածի շինարարությունը՝ բետոնի կասկածելի որակի հիմնավորմամբ։ Բետոնի փրձանմուշներն ուղարկվել են լաբորատոր փորձաքննոթյան։ Թե ինչ արդյունք կտա փրձաքննությունը, դժվար է ասել, սակայն ակնհայտ է, որ նախարարը երկար ժամանակ է, ժողովրդական լեզվով ասած «բզբզում է» այս ճանապարհահատվածի շուրջ։ Այս փաստը մեղմ ասած տարօրինակ է, քանի որ մասնավորապես Թալին-Լանջիկ ճանապարահատվածում լայնածավալ աշխատանքներ կատարվում են, այս մասին կարղ են վկայել բոլոր ականտեսները, ընդ որում կատարվւմ են մեծ թափով, ինչը չես ասի մայրուղում մյուս հատվածների վերաբերյալ։
Բացի այս տարօրինակ է, թե ինչու նախարարի մոտ միտք հղացել բետոնապատումից հետո որոշել փորձաքննել դրա որակը, կամ որակի որ չափանիշերն ըստ նախարաի չեն համապատասխանում պահանջներին։ Մի խոսքով, ամեն ինչ շատ տարօրինակ է։
Իսկ գուցե ընդհանրապես այստեղ խնդիրը բոլորովին էլ բետոնի որակը չէ, այլ տեղական շինարարական նյութեր՝ ցեմենտ և այլն, արտադրող ընկերություններին հարվածելն է։ Եթե դա այդպես է, իսկ չի բացառվում, որ հենց այդպես էլ լինի, ապա այս դեպքում կարելի է ասել, որ նախարարը կամ գուցե և նրա վերադասը բավական լուրջ ապապետական գործունեությամբ են զբաղված, քանի որ սեփական քաղաքական նպատակների ու դիվիդենտների համար պարզապես արգելակում են առանց այն էլ ձգձգված մայրուղում շինարարությունը։ Ի դեպ մայրւղու շինարարության հենց սկզբից Հայաստանը բավական մեծ տույժ ու տուգանքներ է վճարել դոնոր կազմակերպւթյուններին՝ ժամկետները խախտելու համար։
Պատրաստ են կամ գիտակցում են այսքանը տրանսպորտի նախարարությունում, դժվար է ասել։ Ի դեպ թեմայից դուրս պետք է ասել, որ նշված ճանապարհատվածում, չնայած շինարարական աշխատանքների դադարեցմանը, այնուամենայնիվ շարունակում են գործել երձևեկության սահմանափակման անտրամաբանական սահմանափակումները, որոնք ճանապարհայաին ոստիկանների համար վերածվել են «ոսկու երակի»։
Կարեն Մարտիրոսյան